Torsdagen den 9 oktober

Hoppas att du har det bra i sommarvärmen. Personligen har jag varit riktigt ledig de senaste veckorna och laddat batterierna inför en intensiv, men rolig höst. De senaste veckorna har jag besökt släkt i Skara, tittat närmare på Borås Zoo och handlat billigt i Ullared. Men nu måste jag sakta men säkert lämna ledigheten och börja arbeta igen. Det är mycket som ska förberedas, bokas och planeras inför hösten. Alla i Ljusdal har exempelvis snart chansen att lära sig mer om tillgänglighetsfrågan. Mitt fokus ligger förstås på att alla som arbetar med att göra sin verksamhet mer tillgänglig för fler skapar tillväxt och ökar sin omsättning radikalt. Torsdagen den 9 oktober gör jag en föreläsning på två timmar med start klockan 18.30 i Ljusdalssalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0