Onsdagen den 3 december 2015

På onsdag besöker jag Hofors. Turnén med min föreläsning om tillgänglighet- och bemötandefrågor fortsätter runt om i landet och verkar aldrig ta slut. Det dyker hela tiden upp nya som intresserar sig för mitt speciella sätt att med lite humor och provokation utbilda i dessa aktuella ämnen. Det är skoj att intresset för att vilja skapa tillväxt genom att göra sin verksamhet mer tillgänglig för fler är stort. Onsdagen den 3 december 2015 är jag alltså i Hofors på Folkets hus. Föreläsningen börjar klockan 18.30, det är gratis entré och alla är välkomna. Anmäl dig genom att klicka på följande länk: http://simplesignup.se/event/50255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0