Måndagen den 3 november 2014

Hoppas att du har det bra i sommarvärmen. Personligen har jag det riktigt bra och ledigt. Laddar nu batterierna inför en intensiv, men rolig, hösttermin. De senaste veckorna har jag varit pappaledig och fått många härliga dagar med min två-åring. De kommande veckorna har jag beviljat mig själv (i mitt lilla enmansföretag) semester och ska tillbringa ännu mer härliga dagar med min son. Men jag kan naturligtvis inte låta bli att kolla mailen ibland också. Min hösttermin är just nu mer eller mindre fullbokad, men kalendern ger fortfarande utrymme för ytterligare några uppdrag. Jag kommer framöver, sakta men säkert, publicera all fakta om mina kommande uppdrag. Men i dag blev det klart att jag gör en kort föreläsning om tillgänglighetsfrågan på hemmaplan måndagen den 3 november. Det blir ett lunchprogram för medlemmarna i Rotaryklubben Brynäs-Gävle Tre Ankare på en restaurang i Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0