Torsdagen den 4 december 2014

Nu är det dags för alla i Hudiksvall att se upp. Det är nämligen så att jag snart besöker er med min föreläsning för att berätta hur du, med hjälp av tillgänglighet, kan bli mer attraktiv och skapa tillväxt. Jag pratar förstås lite om bemötandefrågor också. Självklart kan jag inte låta bli att även ta upp den nya diskrimineringslagen som börjar från och med nästa år och betraktar otillgänglighet som en form av diskriminering. Du är välkommen att vara med torsdagen den 4 december 2014. Mitt program börjar klockan 18.30 i Kulturhuset och det kostar ingen entré. Jag vill däremot att du anmäler dig först genom att klicka på följande länk: http://simplesignup.se/event/49156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0