Sommarstängt


Mitt funktionshinderpolitiska engagemang tar förstås aldrig slut. Mer eller mindre dygnet runt arbetar jag för ett mer tillgängligt samhälle för fler. Men nu ska jag försöka vara lite ledig. Bloggen tar semester och den 1 augusti 2015 öppnar den igen. Jag vill passa på att önska alla mina bloggläsare, Facebook-vänner, Twitter-följare och alla andra en riktigt bra sommar. Ett stort tack vill jag också ge er alla för all uppmuntran och stöd för min diskrimineringsanmälan mot Almedalsveckan. Det har aldrig varit så mycket aktivitet i mitt Facebook och Twitter som nu. Självklart blir det alla ni trogna bloggläsare som först får veta det senaste om hur alla mina ärenden hos Diskrimineringsombudsmannen hår. Jag ska nu ladda batterierna inför en kommande intensiv men oerhört rolig och spännande hösttermin som jag ser mycket fram emot. Hoppas att du får en bra sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0