Torsdagen den 11 februari 2016

Sedan den 1 januari 2015 har vi ett nytt tillägg i diskrimineringslagen som betraktar otillgänglighet som diskriminering. Allt fler kommuner runt om i landet intresserar sig nu för detta och vill veta mer. Ett exempel är Skövde kommun som, torsdagen den 11 februari 2016, arrangerar en utbildningsdag för tjänstemän och politiker. Och när någon vill lära sig mer om diskrimineringslagen så ringer de förstås till mig, Jag ser verkligen fram emot att få vara med denna dag och dela med mig av min erfarenhet och kunskap om att otillgänglighet är diskriminering.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag vill igen säga TACK för en "uppväckande" föreläsning. Du är verkligen inspirerande och gör skillnad !! :) Sigrid

Svar: Tack!!
Lars-Göran Waden

2016-02-11 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0