Svar på tävling 2 av 6

Eftersom jag firar tio år som företagare passar jag på att uppmärksamma jubileumet lite extra i min blogg. Under 2017 arrangerar jag sex tävlingar. Och de som vinner får Livet rullar vidare prylar. Den andra tävlingsfrågan publicerades i mars och det var meningen att den som först svarade rätt skulle bli vinnare. Frågan handlade om vad huvudpersonen i min bok "Livet rullar vidare" heter. Det verkade som om ni tyckte att den här tävlingen var svår eftersom jag inte fått ett rätt svar. Svaret är nämligen att huvudpersonen i bokens noveller inte har något namn. Jag spar de priser jag tänkte dela ut eftersom ingen blev vinnare den här gången, och så får du en ny chans i en ny tävling början av maj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0