Svar på tävling 5 av 6

Eftersom jag firar tio år som företagare passar jag på att uppmärksamma jubileumet lite extra i min blogg. Under 2017 arrangerar jag sex tävlingar. Och de som vinner får Livet rullar vidare prylar. Året har inte så många månader kvar, så det återstår bara en tävling. Men innan den sista frågan publiceras någon gång i november måste jag förstås redovisa resultatet av den femte tävlingen. Den femte tävlingsfrågan publicerades i september och handlade om att jag skickat in tre anmälningar till Diskrimineringsombudsmannen. Tre anmälningar om att otillgänglighet nu är en ny form av diskriminering. En anmälan handlade om otillgängliga SJ-tåg, en annan anmälan riktades mot Region Gävleborg eftersom en busschaufför inte hade utbildning på trappliften så jag kunde åka kollektivtrafik. Den femte tävlingsfrågan var vad min tredje anmälan handlade om. Robert Servin, från Trelleborg, visste svaret som naturligtvis är att jag anmälde Almedalsveckan för otillgänglighet för några år sedan. Nu skickar vi ett jättestort grattis till Robert. En "Livet rullar vidare" -överraskning är på gång med posten. Och du som inte vann denna gång får en ny chans i november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0